Ostale usluge

pulmološki pregled:

Pulmološki pregled obavlja internist sa subspecijalizacijom pulmologa. Služi za dijagnosticiranje i liječenje plućnih bolesti. Pregled počinje s prikupljanjem dosadašnjih podataka o bolesti (simptomi, trajanje), prikupljaju se podatci o postojanju bolesti u obitelji i tako se stvara šira slika o stanju. Simptomi koji su karakteriziraju plućne bolesti su: kašalj, bol u prsima, zaduha. Poželjno je da pacijent donese dosadašnju medicinsku dokumentaciju o bolesti (stari pregledi, rtg/ct snimke) i popis lijekova koje konzumira. Pregled traje u prosjeku 20-30 minuta, bezbolan je i nije potrebna posebna priprema.

Pulmološki pregled uključuje

• Anamnezu - razgovor sa pacijentom
  • Uvid u medicinsku dokumentaciju pacijenta
  • Fizikalni pregled
  • Savijet i preporuku za daljnje liječenje i prijedlog o eventualnoj dodatnoj dijagnostici(spirometrija, rendgen pluća, CT)

Kada vam je potreban pregled pulmologa?

Ukoliko imate neke od slijedećih simptoma

• Posljedice COVID-19 - umor, nedostatak zraka, otežano disanje
  • Iskašljavanje krvi
  • Bol i stezanje u prsima tijekom disanja i kašlja
  • Kašalj

Kolika je cijena pulmološkog pregleda?

Cijena pulmološkog specijalističkog pregleda iznosi 60 EUR