pregled imunologa reumatologa:

Imunološke i reumatološke preglede u našoj poliklinici obavlja dr. Vinka Vukosav.

Reumatologija i klinička imunologija su grane interne medicine koje se bave proučavanjem, dijagnosticiranjem i liječenjem upalnih reumatskih bolesti, sistemskih bolesti vezivnog tkiva i imunodeficijencija. Etiologija ovih bolesti nije poznata ali se pretpostavlja da bitnu ulogu ima genetska predispozicija, virusne infekcije, način života, prehrana, stres

Upalne reumatske bolesti osim što zahvaćaju lokomotorni sustav imaju i izvanzglobne manifestacije tako da mogu biti zahvaćeni svi organski sustavi ( respiratorni sustav, kardiovaskularni sustav, probavni sustav, koža, oko i živčani sustav) zbog čega je bitno bolest na vrijeme dijagnosticirati i započeti s liječenjem da se spriječe teški oblici bolesti i invalidnost.

Najčešća reumatološka oboljenja

Najčešće reumatske i imunološke bolesti su: reumatoidni artritis, psorijatični artritis, ankilozantni spondilitis, reaktivni artritis, sistemski eritematozni lupus, Sjogrenov sindrom, Sy Raynaud, sistemska skleroza, dermatomiozitis / polimiozitis, sarkoidoza, imunodeficijencije, vaskulitisi, antifosfolipidni sindrom.

Pregled imunologa reumatologa uključuje

Pregled uključuje anamnezu i klinički pregled bolesnika nakon čega se bolesnik upućuje na dodatne laboratorijske i slikovne pretrage ( RTG, UZV, MR, CT) a ovisno o rezultatima pretraga ponekad su potrebni pregledi i mišljenja drugih specijalista ( pulmologa, kardiologa, gastroenterologa, oftalmologa, fizijatara).