PREGLEDI

Lista regleda koje možete obaviti u Poliklinici

kardiološki pregled:

Privatne kardiološke preglede u našoj poliklinici obavlja specijalist kardiolog dr.sc. Dean Strinić. Kardiološki pregled je bezbolan i nije potrebna nikakava posebna priprema prije dolaska, a u pregledu se koristi EKG uređaj koji grafički prikazuje rad srca u mirovanju i može otkriti razne srčane bolesti. Ako liječnik smatra da je potrebno može se napraviti i ultrazvuk srca, holter srca i ergometrija

neurološki pregled:

Neurološki pregled procjena je živčanog sustava. Pregled je bezbolan i sastoji se od pregleda živčanog sustava koga čine mozak, leđna moždina, periferni živci i mišići. Procjenjuju se motoričke sposobnosti, ravnoteža i koordinacija, refleksi i mentalno stanje pacijenta. Neurološke preglede u našoj Poliklinici obavljaju iskusni neurolozi prof.dr.sc. Željko Grbavac i dr. Ribarić Branka i dr. Jagoda Stipić.

urološki pregled:

Urološke preglede u našoj poliklinici obavlja specijalist urolog dr.sc. Alek Popović dr.med. Pregled se temelji na uzimanju anamneze, prikupljanju informacija o urološkim oboljenjima u obitelji, popisom dosadašnjih lijekova i prijašnjih oboljenja. Po potrebi urolog će napraviti i ultrazvuk urotrakta, transrektalni ultrazvuk prostate i mokraćnog mjehura ili urodinamiku urotrakta kako bi nadopunio informacije o bolesti.

IMUNOLOŠKI PREGLED:

Imunološke i reumatološke preglede u našoj poliklinici obavlja dr. Vinka Vukosav.

REUMATOLOŠKI PREGLED:

Reumatološke preglede u našoj poliklinici obavlja dr. Vinka Vukosav.

pulmološki pregled:

Pulmološki pregled obavlja internist sa subspecijalizacijom pulmologa. Služi za dijagnosticiranje i liječenje plućnih bolesti. Pregled počinje s prikupljanjem dosadašnjih podataka o bolesti (simptomi, trajanje), prikupljaju se podatci o postojanju bolesti u obitelji i tako se stvara šira slika o stanju. Simptomi koji su karakteriziraju plućne bolesti su: kašalj, bol u prsima, zaduha. Poželjno je da pacijent donese dosadašnju medicinsku dokumentaciju o bolesti (stari pregledi, rtg/ct snimke) i popis lijekova koje konzumira. Pregled traje u prosjeku 20-30 minuta, bezbolan je i nije potrebna posebna priprema.

Otorinolaringologija:

Otorinolaringološke preglede u Poliklinici Grbavac obavlja prof. dr. Damir Gortan specijalist otorinolaringolog i subspecijalist Audiolog i neurootolog.